Goodbye September

Hej! Det var längesen!
 
Skriver just nu ett blogginlägg som nyexad från KTH, hur sjukt? För knappt två veckor sedan fick jag reda på att jag klarat min sista tenta efter många om och men, och nu är jag helt färdig med min kandidatexamen. Examensansökan är inskickad och nu väntar jag bara på mitt diplom. JAG ÄR KLAR!
 
Det känns som en nystart i livet, samtidigt som jag inte riktigt fattat det än. Vad ska jag göra nu? Vad är mina mål? Vad vill jag jobba med? Hur vill jag leva? Existentiellt, I know haha. 

Denna vecka jag har lite allt möjligt att utmana mig med. Har en hel del att göra på jobbet, hemma och med mig själv. Igår var jag t.ex. på gymmet, vilket jag varit 2 gånger totalt på 2 år. Från att vara träningsfreak till soffpotatis - helomvändning. Men nu ska jag försöka peppa igång min kropp att röra på sig. Drömmen är att ha hund, och finns inte motiviationen att röra på sig nu så funkar inte den drömmen! Sen tror jag att en del av min ångest kan lindras lite av fysisk aktivitet. 
 
Livet puttrar vidare, och därför tänker jag att bloggen får hänga på. Inte så mycket prestige, utan mer tillbaka till ett mer avslappnat läge. Har dessutom fått en nytändning i att laga mat, fortsätta inreda lägenheten och börja med musiken igen så hoppas ni vill hänga med på det också! <3 
 
 Bjuder på en midsommarbild, vi har ju inte hörts på hela sommaren! 
 
 
 
 
 
 
Allmänt, Privatliv och tankar | |
Upp