Beauty things from week 44

Började veckan med en korallig-look! Från att det kändes skit under sminkningens gång blev ändå resultatet väldigt bra. Tyvärr ville inte kameran återspegla intensiteten i färgen, så föreställ er en knalligare färg, så gör det skuggningen mer rättvisa :*
 
I fredags hade jag min första dag på MAC, vilket var så himla läskigt och kul. Blev sminkad enligt looken som gällde, vilket var holo-pink ögonglitter + rött metallic-läppstift från nya julkollektionen. Fantastiskt krämigt och höll hela dagen med läppenna under!
 
I lördags inför julmarknad+alla helgona satsade jag på neutrala ögon + tunn liner - en av de bästa jag gjort! Till det hade jag det matta läppstiftet "Easy Babe" från MAC. En kallare brun färg jag älskar nu på hösten.
 
Och dagens make blev lite lättare, neutralare med mycket glow. Matta bruna skuggor på ögonen + glajjorna gjorde att det kändes lite mindre sminkat och mer fresh!
Vad vill ni se mer för sminkningar? Mer färgstarka? Neutrala? Utan så mycket foundation? 
Allmänt, Makeup & Skönhet | |
Upp