New Hair

Nytt hår, nytt jag eller? 
Iallafall ny plånbok för 4 timmars frisörtid är inte billigt kan jag säga. 
 
Är sjukt nöjd iallafall. Blev en varm sandblond mixad med lite pärlnyanser. Mitt hår hade vuxit så mycket att det blivit jämnlångt igen, så blev lite uppklippt igen denna gång. Känns supertjockt och friskt trots 2 timmar blekning så jag känner mig lyckligt lottad med min hårkvalitet. Vägrar gå till en annan frisör - hon vet hur mitt hår beter sig, haha. 
 
 
 
Idag är det Sveriges nationaldag och jag har en ensam ledig dag hemma. Tänkte fluffa runt här hemma, kanske redigera lite sminkvideo/bilder. Köpte lite vägghyllor på IKEA igår så blir kanske lite montage av dem. Nu ska jag rusa ner i tvättstugan och starta 2-3 maskiner tvätt. Är på ett jäkla humör idag så förhoppningsvis kan lite egentid göra susen. Städar och piffar alltid som bäst när jag är på skithumör/är arg eller ledsen - så förhoppningsvis kan jag vända allt till att få fint här hemma iallafall. Man måste försöka se det goda i det onda, eller hur?
 
Hoppas ni får en fin nationaldag!
 
Kram 
/J 
Allmänt, Makeup & Skönhet, Privatliv och tankar | |
Upp