New year

Måndag - ny vecka - nytt år!
Första måndagen på det nya året och jag är nog redo för 2019. 
Behöver inte oroa mig över skolan, över att jag inte har fast inkomst och så vidare.
 
 I december körde jag 24 dagar med sminkbilder på min instagram, vilket faktiskt gick över förväntan!
 Ska försöka lära mig Oscars kamera och börja ta snyggare bilder för att göra sminket rättvisa.
Bullet journalen fortsätter jag med as usual, ser fram emot att utvecklas ännu mer nu när jag börjar mitt andra år av journaling. Det passar mig så himla bra, jag får sånt kreativt utlopp där. 
 
Annars får vi se vad som händer 2019! Har vissa drömmar som kanske kan slå in, men hoppas på ett mer aktivt år inom sakerna jag tycker är roligt - och inte så många måsten som är psykiskt påfrestande. 
Ser fram emot vad som komma skall! 
 
Hoppas ni är lika taggade som jag inför 2019, ska försöka blogga lite oftare -- som jag sagt om och om igen under 2018. Men nu får jag faktiskt ta tag i det här!

 
 
Allmänt | |
Upp