Monday Liner

Tjenis!
Nu var det måndag igen. Oscar och jag hade en riktig myssöndag med garderobsrensning, promenad längs med havet och allmänt pysslande hemma. Dagen avslutades i soffan med fisksoppa och varsitt glas vin + lite Vänner på tvn -- en eller två bitar Marabou slank ner också. 
 
Idag blir det att jobba som vanligt, vi har fullt med snö ute så hoppas på att Oscar vill följa med mig på en liten snöpromenad ikväll. Blir en rolig vecka med mycket att göra på jobbet plus att vi ska dra iväg på lite äventyr till Tyskland på fredag -- ska hålla mina tummar och tår att vi hittar vad vi är ute efter. 
 
Ska försöka komma in lite mer i att fota mitt smink, har haft en liten tråk-period nu under januari efter alla sminkbilder under december. Idag försökte jag mig på en rosa "inner corner", inspirerat av min favorit Katy som gjorde en gul. Mitt blev dock katastrof - förutom eyelinern som blev en av de bästa jag gjort!
 
 
Blev två foton trots fruktansvärd toalettbelysning på jobbet och håller ni med? Tyckte ni det rosa såg lika förskräckligt ut som jag? Det blev verkligen inte den effekten jag var ute efter, fel nyans och fel finish på ögonskuggan. Better luck next time :*
 
Kram!
 
 
 
Allmänt, Makeup & Skönhet | |
Upp