NEW JOB

Hallå!
Nu har det gått ännu en tid sen mitt senaste inlägg och jag har nästan varje dag tänkt att jag skulle lägga upp något här. Hur klarar folk lägga upp bra inlägg varje dag? 
 
Dock har jag good news! JAG HAR FÅTT JOBB!
Och inte vad för jobb som helst, utan mitt allra första jobb inom makeup-& beautybranschen, Jag kommer vara säljare/makeupartist vid en MAC-disk. HUR STORT?
Känns så galet, så spännande, så läskigt -- att lilla jag ska få vara en av de svartklädda coola tjejerna på ett av världens största sminkmärken. 
 
Men iallafall, är anställd från och med i måndags -- kommer få börja med några upplärningspass med min chef och sen har jag fått tre datum i nov/dec där jag ska jobba på egen hand. Blir 3 månaders extrajobb till att börja med! Så taggad.
 
Sminkning jag gjorde i helgen med mina favoritfransar: Samantha #7 från Huda Beauty. Idag fyller jag 24, hur sjukt? Börjar bli gammal. 
 
 
 
 
Allmänt, Makeup & Skönhet | |
Upp