Årets första look!

Blev ett jäkla blogguppehåll fram till igår då jag la upp nyårsinlägget. Liten update om vad som försigått. 
Jag pluggade till en tenta jag redan kuggat en gång. Stressen tog ut sin rätt och efter en mysig helg i Stockholm som skulle avslutas med tenta blev det att åka hem direkt på morgonen för att jag blev dålig. Härligt...!
Låg däckad i en vecka och det är väl först nu jag börjar känna mig ordentligt pigg igen. 
 
Tänkte iallafall visa er något sminkrelaterat idag! Nämligen sminkningen jag hade på nyårsafton som endast lagts upp på instagram förut. 
 
Blev bara läppar i och med att vi skulle äta och dricka gott, och jag ville inte sitta och fokusera på att bättra på läppstiftet hela tiden. Gillar faktiskt min läppfärg som den är också, så läppstift använder jag faktiskt ganska sällan. 
 
Nyckelprodukter:
- Maybelline FIT ME Luminous and Smooth foundation - nyans '125'
- Age Rewind Instant Eraser concealer från Maybelline, nyans 'Neutralizer' (rekommenderar den icke)
- MacCosmetics -  Give Me Sun bronzer
- L'oreal Paradise Extase Mascara - min absoluta favorit när det gäller billigare mascaror!
- Mac Cosmetics 'Soft & Gentle' highlighter. 
- Ögonskuggor från MorpheBrushes 39A - Dare to Create-palette + JaclynHill paletten
- Maybelline 24h Lasting Drama Gel Eyeliner
 
Hoppas ni gillar sminkningen! Ska försöka planera in fler sminkningar + roliga inlägg nu när jag är mitt emellan tentor. Ska försöka satsa mer på sminket och bloggen + att fota/filma under 2018, så hoppas ni vill fortsätta kika in här! Blir lite mer personligt+mer design/inredningsinlägg också när jag hittar nåt kul att fota och blogga om. 
 
Kram
/J 
 
 
Allmänt, Makeup & Skönhet | |
Upp