Sunny winter days

Spenderade helgen hos päronen i Mellbystrand, min favoritplats. Har halvt vuxit upp i Mellbystrand i och med att farmor och farfar alltid bott där + att vi haft sommarhus där sen 2003. Nu ska mamma och pappa bygga ett året-runt-boende i Mellbystrand och det kommer bli så jäkla bra.
Vi käkade musslor, drack vin och spelade spel i lördags - as usual - och på söndagen blev det en prommis på lite drygt 5km på stranden och i krokarna för att kolla hus och snacka skit. Riktigt kallt med 5 minus och vind men solen värmde lite i kroppen ändå.  
 
 
Efter detta övade jag lite smink på mamma och sen blev det att börja packa inför Italienresan. Vi drar på fredag, så att jag är stressad kan jag inte förneka. Alltid en skräckblandad förtjusning för mig att åka på skidsemester iom mina matspöken. Ska bli guld att åka skidor iallafall! 
Allmänt, Privatliv och tankar | |
Upp