Natural glow

Fick så mycket fin respons på mitt inlägg i lördags, tack snälla ni! <3 
Extra pepp inför mitt framtida bloggande, möjliga youtubeande och sminkande! Känner mig galet motiverad.
 
Här kommer en sminkning jag gjorde igår, mest för att jag hade lust! Förresten hur bra bilder tar inte nya iPhone? Behöver ju nästan ingen systemkamera längre!
 
Makeupen blev väldigt neutral och bronsig. Bas med mycket lyster, inte mycket på ögonen förutom lite highlight och bronzer i ögongloben och vid den undre fransraden. Hoppas ni gillar den! Produkter använda ser ni nedanför bilderna. Kom gärna med feedback och opinions!<3 
 
 
Produkter använda för denna look:
 
Bas:
Kicks Skin enhancer shade 2 som primer och fuktgivande bas
Armani Luminous silk foundation shade 4.5
Maybelline Fit Me Concealer shade 20
RCMA No Color Powder
MAC Cosmetics "Give Me Sun" bronzer
Dose of Colors collab med DesiXKaty highlighter shade "Fuego"
Rouge från Apolosophy (apoteket)
 
Bryn: 
Anastasia Beverly Hills, Brow Wiz i färgen "Dark Brown"
 
Ögon:
MAC "Give Me Sun" bronzer i globlinjen
2 Skuggor från Jaclyn Hills ögonskuggspalett från Morphe Brushes, en mörkare varm brun för ett bättre djup i globlinjen samt en ljus skimmerskugga mitt på locket och i inre ögonvrån.
Mascara L'Oreal Lash Paradise 
Ardell individual lashes + KISS lashes i triple knots. (Triple knots är hur smidiga som helst när man vill ha lite mer fyllighet snabbt men utan att behöva ha en hel rad med lösfransar. Stort tips!)
 
Läppar:
Make Up Store läppenna i färgen Nude Beauty
Dose Of Colors collab med DesiXKaty, matt läppstift i färgen "No Shade"
 
 
Ha en underbar måndag och vecka! <3 
Kram J
Allmänt, Makeup & Skönhet | |
Upp