Juni

Hej igen!
 
har varit tyst här väldigt länge, delvis för att jag inte haft nåt att skriva om och delvis för att så mycket har varit på G. Vi kom igång så fort med renoveringen av lägenheten att jag inte ens hann med att ta några bilder för att kunna visa före och efter, ibland är man lite för snabb. 
 
I övrigt har jobbet varit i fokus, fram tills nu då jag går på semester efter fredag. Längtar efter lite ledigt med Oscar för första gången på väldigt länge. Idag väntar jag även roliga paket från andra sidan jorden vilket kommer resultera i betydligt mer uppdatering här hoppas jag!
 
I juni har jag hållit på en del med sminkningar, bl.a. till studentbalen i Helsingborg då jag sminkade både min kusin Julia och min besties syster Joelle. Mycket skimmer och fräsch hy. Använde min trusty Anastasia-Modern Renaissance palett som jag faktiskt använder varenda dag, börjar dock längta efter nåt nytt!
 
Joelles bronsiga sminkning...
...och julias sminkning som mer gick i rosa toner. 
 
Hoppas ni tyckte om lookerna! Lovar att börja uppdatera lite oftare och måste ta bättre bilder också, haha. 
Kram på er! 
 
Allmänt | |
Upp