Morphe - Dare to Create - 39A

Godmorgon! Sorry för min snorkassa uppdatering.
Lever just nu i en bubbla av plugg, har så mycket att göra att jag inte hinner med något annat. 
 
Kom på nu på morgonen att jag helt missat att lägga upp ett inlägg om min helt fantastiska nya ögonskuggspalett från Morphe Brushes som jag fick hem för några veckor sen. Superfint pigment, skuggas ut bra och en fröjd att jobba med. Har knappt sminkat mig för tillfället så tyvärr har jag inte fått leka så mycket som jag velat. Det kommer till jul, med lite sminkningar jag kan lägga upp här.
 
Enda nackdelen med den här paletten skulle jag säga är att det saknas ljusa highlight-skuggor. Inga benvita, inga ljusa basskuggor utan de flesta är lite för mörka för att verkligen ljusa upp. Annars är jag supernöjd! Så roligt med mer färg, älskar att leka med färg i sminket. 
 
 
Och självklart en obligatorisk bild på Stella. Alltid i farten och i vägen!
 
 
 
 
 
 
 
Allmänt, Makeup & Skönhet | |
Upp