New year, new hair

Godmorgon!
Sitter just nu på kontoret, redo att starta en ny vecka. 
I torsdags fixade jag håret och är inte längre blond! Det är väldigt längesen jag var brunett, men nu var jag verkligen redo för förändringen. 
 
 
 
Vad tycks? Jag är så himla nöjd iallafall.
 
Vad händer annars i mitt liv då? Jag var och tränade för första gången på väldigt länge igår kväll. Sedan min lindriga utmattningsdepression har jag utvecklat en gymskräck -- (från gymjunkie till det här --- hur?!). 
Fick ett bra wakeup-call när jag såg en av Elin Keros youtubevideor där hon pratade om sin prestationsångest kring hennes konst när hon gick in i en depression/utmattning och det passade så väl in på min situation.
 
Jag var iallafall på ett 55 minuters BodyBalance-pass igår och hade ångest i sisådär 3 timmar (under tiden och efter). Fick gråta en skvätt, få en kram av Oscar och sen lägga mig under värmefilten i soffan för att vila bort det. Värmefilten är lätt bästa julklappen för iår, den tröstar mig enormt! Det är som att bli varmt kramad konstant.
 
Ska iallafall försöka ta tjuren vid hornen och iallafall komma ut och motionera åtminstone 1-2 gånger denna veckan, så att jag kan arbeta bort rädslan och ångesten. 
Är det NÅGON annan än jag som har det här? Det man hör är oftast "det är jobbigt att gå dit men det känns så bra efteråt!". Jag känner verkligen inte att det är skönt efteråt -- jag mår bara dåligt i flera timmar - men min kropp är så svag, så jag känner att jag måste. 
 
Det blev ett lite rabblande inlägg, men behövde få ur mig lite känslor och tankar.
Nu är jag redo för en ny vecka! 
 
Allmänt, Makeup & Skönhet, Privatliv och tankar | |
#1 - - Angelica Wåhlin:

Men gud, vad fint det blev!

Svar: Tack!!
Jenny Frost

Upp