November

Och så var det november.
Tiden går så fort, och ärligt talat tycker jag att det är ganska skönt ändå. 
 
Det händer så mycket den här tiden på året - min favoritperiod - och i år händer det nog mer än vanligt. Imorgon har jag mitt första upplärningspass på MAC och nervositeten börjar smyga fram. 
Tänk så trivs jag inte? Tänk så är jag inte bra nog? Tänk så är det jättekul och jag inte vill fortsätta på mitt andra jobb? Det är som en ny fas i livet på nåt vis. 
 
Känner att jag är filosofisk som få idag. Sovit bra och kom upp i tid, då börjar hjärnan komma igång ordentligt.
Tänkte att jag skulle visa mitt tema + uppslag för november månad i min Bullet Journal - för att ni iaf kunde få se någon bild idag! Temat är alper/berg. Kanske för att Oscar säger att han längtar så mycket till skidåkningen i mars. 
 
Saker som händer i november för mig i stora drag:
 
- Börja jobba på MAC (!!)
- Vi åker till Neumünster i Tyskland och shoppar loss. 
- Julfester + marknader = julfeeling + sminkmöjligheter!
 
Här är nästa veckas uppslag! Kunde verkligen inte hålla mig från att göra det nu och inte i helgen.
 
Förlåt btw, för världens sämsta bilder. Ska försöka steppa upp mitt game och ha bättre ljus/bakgrunder så att det inte ser så jäkla tråkigt ut, haha. Fett ambitiös med smink+bulletjournaling men sämst på att få bra bilder. Tror jag behöver organisera upp det där lite mer. Har så galet mycket urfula och oanvändbara sminkbilder i telefonen på superfina sminkningar. 
 
Min hjärna tänkte på miljoner saker samtidigt så det här blogginlägget blev lite väl spritt, men vad gör det?
Ha det supergott idag! Pööösss
Allmänt, Bullet Journaling | |
Upp